Earth 2092 Earth 2092
Forum systemu w klimatach postapokaliptycznych
Earth 2092
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

T1 Muskaat - pierwszy oficer Lantasha

 
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Admirał Daz Dekappian
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wania
Grafoman



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:33, 04 Kwi 2020    Temat postu: T1 Muskaat - pierwszy oficer Lantasha



Imię: Muskaat
Rasa: dark elf
Profesja: sternik, pierwszy oficer na okręcie Lantash
GOLD: tyle ile kapitan daje

ATRYBUTY

Fizyczne
Siła: 1
Zręczność: 1
Wytrzymałość: 1

Społeczne
Charyzma: 1
Wygląd: 1
Szczęście:

Umysłowe
Percepcja: 1
Wiedza: 1
Siła woli 1

ZDOLNOŚCI

Talenty:
Czujność:
Wysportowanie: 1
Przeczucie:
Bójka: 1
Empatia:
Perswazja:
Zastraszanie
Autorytet: 1
Znajomość półświatka:
Uwodzenie:
Obrona: 1

Umiejętności
Tresura i oswajanie zwierząt:
Jazda wierzchem:
Etykieta:
Broń strzelecka:
Broń palna:
Złodziejstwo:
Broń ręczna: 1
Występy publiczne:
Ukrywanie się:
Sztuka przetrwania:
Rzemiosło i naprawa:

Wiedza
Wykształcenie:
Finanse:
Pułapki:
Pierwsza pomoc:
Obce kultury:
Magia cienia:
Magia chaosu:
Magia krwi:
Żeglarstwo: 2
Religioznawstwo:
Trucizny i mikstury:

Specjalne zdolności i zaklęcia:

- Możliwość przetrenowania trashu t1 na pomocnika t1. Trening zajmuje 12h, trenowany zyskuje +1 Rz i N, +1 Wysp, grupa szkoleniowa max 5
- Możliwość przetrenowania pomocnika t1 na marynarza t1. Trening zajmuje 12h, trenowany zyskuje +1 Zegl, +1 Wysp, grupa szkoleniowa max 5

Trening polega na roll CHA / WYG + AUTORYTET o st2 per trenowany. Sukcesy się kumulują (tylko wymagają dodatkowej sesji treningowej). Crit fail dyskwalifikuje petenta z dalszego szkolenia



Rezerwa wiatrów magii:
(własne aktualne / własne max)

Broń ręczna

Sztylet
Cecha: Zręczność
Trafienie: -/-
Defensywa: -/-
Obrażenia: +1
Specjalne:
1. Dwie bronie: jeśli używa akurat dwóch broni, może zadać drugi atak z karą -1 kostki.
2. Krwawienie: jeśli atak zadał co najmniej 1 obrażenie, rzuć k10. 7+ oznacza krwawienie w postaci 1 punktu zdrowia na turę.

Broń strzelecka


Zbroja / miejsce chronione / pp / wt


Ubiór, biżuteria, itd:
Mundur armady Dekappiana

Ekwipunek:
-> na sobie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wania dnia Wto 15:26, 16 Cze 2020, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Earth 2092 Strona Główna -> Arka Khaina / Admirał Daz Dekappian Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin